Değerli İş Ortağımız,
Mevcut durumda sipariş iptallerinin yalnızca yeni sipariş statüsündeyken yapılabilmesi sebebiyle müşterilerimizden sıklıkla geri bildirimler almaktayız. Müşterilerimiz siparişlerini paketlendi statüsünde iptal edemedikleri için ürünü teslim almadan iadeye gönderme oranları artmaktadır. Bu durum ürünlerin kargoda hasar görme riskini arttırmakta, hem müşteri hem de firmalarımız için olumsuz bir deneyime yol açmaktadır.
Müşterilerimizden gelen talep üzerine, tüm bu süreci değerlendirerek sizlere ve müşterilerimize daha iyi bir deneyim sunma amacıyla 21 Eylül 2020 tarihi itibariyle paketlendi statüsüne alınan siparişler de,kargoya teslimine kadar müşteri tarafından iptal edilebilecektir.
Sistemsel olarak bu süreci yürütemeyecek olan firmalarımızın 16 Eylül 2020 tarihine kadar Satıcı Desteği Talep Formu üzerinden [font=Calibri, sans-serif]Paketli Sipariş İptaline Onay Vermiyorum[/font] talep başlığını seçerek talep oluşturmanızı rica ederiz.
Saygılarımızla,
[size=small][font=Calibri, sans-serif]Hepsiburada[/font][/size]